این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

پیوندها

.. و آخــرینم ツ

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ب.ظ | PouYa | ۰ نظر

تو رو می بینمُ هول می کنـم ..
همه چیو تحمل می کنم ..
تو خیالم آخه مال منی ..
تو که فقط تو خیال منی ِ ..
واسهِ دیدن تو ..
دنیا رو بهم می ریـزم ..
دیگه راهی نموند ..
بیا پیشم عزیزم ..


اگه عاشقِ مثلِ دلِ من ،  دل تو ..
اگه دوست داری حتی یه ذرهِ  منو ..
اگه حس منو  تو هم حــ ــس می کنی ..
چی میشه یه دفعه بگی مال منی ..


نذار تنها بمونم ..
بیا آروم جونــم ..
دیگه بی تو نمــی تونـم ..
ببین ابریِ چشمام ..
بذار دست توی دستام ..

قد دنیا تو رو می خوام ..


  • PouYa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<