این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

پیوندها

کــیــستــ ـــی .. ؟

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ | PouYa | ۰ نظر


کیستی که من ..

اینگونه به اعتماد ..

نام خود را ..

با تو می گویم .. .

کلید قلبم را ..

در دستانت می گذارم ..

نان شادی ام را با تو قسمت می کنم .. .

به کنارت می نشینم ..

و سربر شانه‌ی تو ..

اینچنین آرام ..

به خواب می روم ؟

کیستی که من ..

اینگونه به جد در دیار رویاهای خویش با تو درنگ می کنم ؟

کیستی که من ..

جز او ..

نمی بینم و نمی یابم .. .

دریای پشت کدام پنجره ای  ..

که اینگونه شایدهایم را گرفته ای .. 

زندگی را دوباره جاری نموده ای ..

پر شور ..

زیبا ..

و ..

روان .. .

دنیای با تو بودن در اوج همیشه هایم  ..

جان می گیرد ..

و هر لحظه تعبیری می گردد ..

ازفردایی بی پایان .. 

در تبلور طلوع ماهتاب ..

باعبور ازتاریکی های سپری شده . ..

کیستی .. 

ای مهربان ترین ؟ 

:)

  • PouYa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<