این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

پیوندها

HeartBeat ^__^

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ | PouYa | ۰ نظر

سرتاسرِ "قلبت" باید به دست من "تسخیر" شه
تو زندگیم جز عشق "تو" هر حسی "بی تاثیر" شه
شونه هامو به خستگیت هر لحظه "پیشنهاد" کن
به من فراتر از همه ؛ همیشه "اعتماد" کن ..

از فکر عمری "داشتنت" ؛ وجود ِ من "لبالبه"
چون هم تو "بی نظیریُ" هم حس ِ من "جاه طلبه"
میخوام انقده نقش ِ من تو زندگیت "پُر رنگ" شه
که وقتی "پلک" میزنی ؛ دنیات واسم "دلتنگ" شه..

قلمروئه خیالتو ؛ با فکر من "محصور" کن
برای با من بودنت "تقدیرُ" مجبور کن
حتی نمیخوام "سایتو" با کوچه ها قسمت کنم
از من نخواه به چیزی جز "داشتن تو "عادت کنم
آرامشو تو زندگیم با "خنده هات" مرسوم کن
یک بار واسه همیشه این ؛ دیوونه رو "آروم" کن ..


  • PouYa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<