این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

پیوندها

زندگیـــ ِ وارونه !

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ | PouYa | ۱ نظر

در زندگی بعدی ،

کاش می‌شد مسیر را ،

وارونه طی کنم.

در آغاز ،

پیکری بیجان و مرده باشم ..

و آنگاه راه آغاز شود ..

در خانه‌ای از انسانهای سالمند ،‌

زندگی را آغاز کنم ..

هر روز 

همه چیز بهتر و بهتر شود !

به خاطر بیش از حد سالم بودن ،

از خانه بیرونم کنند. ^__^

بروم و حقوق بازنشستگی‌ام را جمع کنم..

و سپس، کار کردن را آغاز کنم.!

روز اول یک ساعت طلایی خواهم خرید

و به مهمانی و پایکوبی خواهم رفت.

سپس چهل سال پیوسته کار خواهم کرد ..

و هر روز، جوان‌تر خواهم شد.

آنگاه، برای دبیرستان، آماده‌ام ..

و سپس به دبستان می‌روم ..

و آنگاه کودک میشوم و بازی می‌کنم.. :)

هیچ مسئولیتی نخواهم داشت.

آنقدر جوان و جوان‌تر می‌شوم تا به یک نوزاد تبدیل شوم.

و آنگاه نه ماه ،

در محیطی زیبا و لوکس،‌ چیزی شبیه استخر،

غوطه ور خواهم شد.

و سپس،

با یک لحظه برانگیختگی شورانگیز،

زندگی را در اوج به پایان برسانم !


"زندگی وارونه - وودی آلن"


  • PouYa

نظرات  (۱)

جالب بود
درست مثل داستانِ فیلمِ "the curious case of Benjamin Button"


پاسخ:
motasefane film ro nadidam vali bayad jaleb bashe .. :) 
hatman saei mikonam bebinamesh ^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<