این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

پیوندها

Being Alone

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ | PouYa | ۰ نظر

فک نکن که قرار من با هر حرفی خُب راضی شـم 

میشکونم من قانونارُ ; میدونی که بد عــاشق بازیشم

یادم اومد اینو باز دیشب 

که بدون تو شاید نشه اصن عادی شم 

بگو میای آره باز پیشم

تو نباشی دیگه با کی شمع روشن کنم تا روح ُ قلبا قاطی شن

رفتی زدی منو آتیشم ...

  • PouYa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<