این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

پیوندها

یـ ـه حــس ِ خوب ..

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ | PouYa | ۱ نظر
با من قـــ ــدم بزن 
حالا که با منــی
حالا بغضیــ ام 
حالا که سهمـمی

با من قــ ــدم بزن 
می لرزه دست وپام
بی تو کجا بــرم
 بی تو کجا بــیام

دست منو بگـیر 
کنار مــ ــن بشین 
من عاشـق توام
حال منــو ببین
 
از دلهره نگو 
از خستـگی پرم
بی تو میشینمو 
روزا رو میشمورم

هر جا بری میام
 دلگرمو بی قرار
بی من ســـفر نرو
تنهام دیگه نزار
تو با منــ ـی هنوز
عطر تو با منه
فــردا داره به ما
لبخنـد میزنه


پـ نـ : یه وقتایی بین آهـنگای قدیمیتُ میگردی ُ یهو با یکیشون کلی حس ِ خوب زنده میشه ^__^ اینم از اوناش بود P: 

  • PouYa

نظرات  (۱)

owna zor o ahangm axwend sal2 !:)
پاسخ:
baraaas ?! ^____^

mnish har av vaqtana bu zor gwechkam adaaa ;;)

@};- ♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<