این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

پیوندها

تــنهــا افتخــار ِ زندگیـــمی .. ♥

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ | PouYa | ۰ نظر

کنارت حس تنهایی ندارم
به جز تو هیچ دنیایی ندارم
نبین انقدر با تو خوبه حالم
من این احساسو هرجایی ندارم

وقتی عاشق تو باشم قلبم اندازه ی دریاست
آسمون ِ رو سر تو پرچم منه که بالاست
وقتی عاشق تو باشم دردمو طاقت میارم
من به جز فهمیدن تو تو جهان کاری ندارم

همه دارو ندار زندگیمی
نباشی هم کنار زندگیمی
یه دنیارم بگیرم آخرش باز
تو تنها افتخار زندگیمی

 پ . ن : هـــِی میام اینجا ُ متن آهنگا رو Copy / Paste میکنم !! چون شــاید خیلیاشون حرفای ِ  دلمن که نمیدونم چجوری باید گفت ! :/ محض ِ اطلاع ^_^

  • PouYa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<