این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

این روزهـــــــــ... ــا

من با نخستىن نگاه ♥ تو ♥ آغاز شدم ..

پیوندها

رد دادمـــــــــــــــــــ

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ب.ظ | PouYa | ۱ نظر

افکار ِ در هم ریخته ..

بیخیالیــ ِ بیجــا ...

تنــی " خستــه " ... روحی " بلند پرواز " ... 

اتاق ِ تاریک ِ تاریک !

تنهــا .. تنها تر از همیشه .. 

و enrique مــیـــخواند ; i'm tired of being sorry .. -_-

متنفر از خودم .. از توقعاتم .. 

متنفر از دلسوزیــا .. متنفر از خوش بینیــا ..

متنفر از قولــام .. متنفر از تک تک " تیک تاک " ـــای ساعت ِ اتاقم ..

لعنت به همــــــــــــــــــــــــــــ...ـــــه چی -_- 




  • PouYa

نظرات  (۱)

منم رد دادم:-!:'(
پاسخ:
:( .. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<